Pelet diye bir ürün var bu ürün bazı ham meddelerden elde ediliyor yağ atığı talaş vs vs.. Bu ürün için bir üretim haneye ihtiyaç var karlı bir iş görünüyor yaklaşık 3 haftadır araştırma içindeyim, bir kaç üretici tedarikçi ve makinelerini üreten firmalarla görüşme de yaptım ama fabrikalar makineleri satma derdinde üreticiler sektöre yeni birisi çıkmasın, tedarikçi kendi ürününü satma derdinde bu iş için tahmini hesaplamalarında xxx .xxx civarı güzel bir yatırım yapılması gerekli makine, üretim hane vs.
Belki forumla alakalı bir konu değil ama buradaki üyelerden veya çevresinde bu işi yapan birisi varsa iletişime geçerse çok sevinirim. Aklıma takılan bazı sorular var bunların hakkında bilgi almak istiyorum
Konuyu yanlış yere açtiysam özür dilerim.
İş kurma fikri pelet işi
4
●256
- 11-11-2019, 11:50:57Kozlusan Slimpel 25 Pelet kazanı kullanıyorum 2 yıldır.
Geçen yıl 4 ton 6mm peleti tonu 800 TL'den almıştım.
Bu yıl için yine 4 ton yakıtı tonu 1050 TL'den aldım. Aradaki zam miktarı ortada.
Ayrıca benim bölgemde sadece bir kişi üretiyor. Onun dışında bulamıyorum malesef. Belkide fiyat bu yüzden pahalıdır. - 11-11-2019, 11:54:03Hocam bu iş piyasada pek üretimi olmayan bilinmeyen birşey dediğiniz gibi ciddi yatırımlar yapacağım ama aklımıza takilan soruların cevaplarını bulamadımbasoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet sıkıştırılmış bir yakıt cinsi hocam ve kömür gibi zehirlenme olayı bulunmuyor çevreye zararı da yok denecek kadar azMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
