Kozlusan Slimpel 25 Pelet kazanı kullanıyorum 2 yıldır.

Geçen yıl 4 ton 6mm peleti tonu 800 TL'den almıştım.
Bu yıl için yine 4 ton yakıtı tonu 1050 TL'den aldım. Aradaki zam miktarı ortada.

Ayrıca benim bölgemde sadece bir kişi üretiyor. Onun dışında bulamıyorum malesef. Belkide fiyat bu yüzden pahalıdır.