Kozlusan Slimpel 25 Pelet kazanı kullanıyorum 2 yıldır.
Geçen yıl 4 ton 6mm peleti tonu 800 TL'den almıştım.
Bu yıl için yine 4 ton yakıtı tonu 1050 TL'den aldım. Aradaki zam miktarı ortada.
Ayrıca benim bölgemde sadece bir kişi üretiyor. Onun dışında bulamıyorum malesef. Belkide fiyat bu yüzden pahalıdır.
Hocam bu iş piyasada pek üretimi olmayan bilinmeyen birşey dediğiniz gibi ciddi yatırımlar yapacağım ama aklımıza takilan soruların cevaplarını bulamadım
Anlattığınız geri dönüşüm işi gibi duruyor, devletin ciddi desteği var bu tip işletmeler için lakin bu işletmeyi kurup 7 8 ay dayanacak gücünüz olmalı
İyi araştırın
Evet sıkıştırılmış bir yakıt cinsi hocam ve kömür gibi zehirlenme olayı bulunmuyor çevreye zararı da yok denecek kadar az