• 09-11-2019, 22:04:58
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    14 yaşında yeğenime telefonu verdim oyun oynasın diye. Iphone cihaz adam gitmiş oyuna paralı şeyler almış parça parça 700 lira. Bunların iptali oluyormu acaba? Daha önce yapan başına gelen varmı? Adam gece gece sinirimi zıplattı oyun TaptapHeroes diye bi oyun.
  • 09-11-2019, 22:05:52
    #2
    aynı şey başıma gelmişti ve ücret iadesi almıştım aşağıda ki linki inceleyebilirsin veya canlı destek ile konuşursan daha hızlı olur ben bu yöntemi seçmiştim..

    https://support.apple.com/tr-tr/HT204084
    • GodLessTurtLe
    GodLessTurtLe bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-11-2019, 22:07:40
    #3
    Siparişin üstünden 2 gün geçmediyse hertürlü alırsınız hocam çok ünlü bir online oyunda bu işin ticaretini bile yapıyorlar 😊
  • 09-11-2019, 22:09:42
    #4
    iade alırsın. Ben daha önce bir oyuna ait toplam 1200 lira civarı ödememi iptal ettirmiştim. Hepsini iade ettiler. Üstelik yanlış hatırlamıyorsam son 1 ay içinde yaptığım tüm ödemelerdi
  • 09-11-2019, 22:10:27
    #5
    Yav gırtlağına harcasa helal hoş olsun oyun ya birde yanlışlıkla aldım diyor. Canlı desteği denerim en kötü inş çözüm üretilir fitil etti gece gece. Salaklık bende otomatik giriş açık ve kart tanımlı alışverişe açık, telefon lazım olmasa rahat 2 3 bin daha sokacak bize
  • 09-11-2019, 22:12:55
    #6
    Form doldurma ile çözemezseniz direk arayın hocam iPhone kullanıcıları mağdur etmemek adına tek seferlik diye biliyorum iade yapıyor
  • 09-11-2019, 22:14:00
    #7
    bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Form doldurma ile çözemezseniz direk arayın hocam iPhone kullanıcıları mağdur etmemek adına tek seferlik diye biliyorum iade yapıyor
    Nereyi aramam gerekiyor hocam.
  • 09-11-2019, 22:17:12
    #8
    Yeğenimin alıp harcadığı oyun parasının yine iadesini aldım, en yüksek yetkiliye bağlanmıştım şans eseri mi yoksa bilinçli mi tam olarak hatırlamıyorum, çok katı kuralları var iphone'nın sorgusuz ücret iadesi gibi.
  • 09-11-2019, 22:18:21
    #9
    600 tl'lik iade almıştım ben. Yukarıda arkadaşın paylaştığı formdan veya telefonunuzdan Appstore satın alma geçmişinden detaylı olarak görebilirsiniz her şeyi. 1 günde iade almıştım ben, bir yeri aramamıştım ama arayarak da sorun hallediliyor sanırım.

    Dün annemin telefonundan 400 tl abonelik ücreti çekilmiş lakin yıllar önce kullandığı bir uygulamaymış ve telefonda bile yüklü değil. Üstelik abonelik için 400 tl çekilmesine rağmen aboneliklerde bile gözükmüyor işlem ve faturası da. Yani 400 tl çekilmiş Appstore tarafından ama ortada hiç bir belge yok. Ben de bu durumla uğraşıyorum bakalım, ilginç bir durum.