600 tl'lik iade almıştım ben. Yukarıda arkadaşın paylaştığı formdan veya telefonunuzdan Appstore satın alma geçmişinden detaylı olarak görebilirsiniz her şeyi. 1 günde iade almıştım ben, bir yeri aramamıştım ama arayarak da sorun hallediliyor sanırım.
Dün annemin telefonundan 400 tl abonelik ücreti çekilmiş lakin yıllar önce kullandığı bir uygulamaymış ve telefonda bile yüklü değil. Üstelik abonelik için 400 tl çekilmesine rağmen aboneliklerde bile gözükmüyor işlem ve faturası da. Yani 400 tl çekilmiş Appstore tarafından ama ortada hiç bir belge yok. Ben de bu durumla uğraşıyorum bakalım, ilginç bir durum.