• 09-11-2019, 22:18:55
    #10
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeğenimin alıp harcadığı oyun parasının yine iadesini aldım, en yüksek yetkiliye bağlanmıştım şans eseri mi yoksa bilinçli mi tam olarak hatırlamıyorum, çok katı kuralları var iphone'nın sorgusuz ücret iadesi gibi.
    Neresi ile iletişime geçtiniz hocam
  • 09-11-2019, 22:21:14
    #11
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereyi aramam gerekiyor hocam.
    Google da arayınca çıkıyor hocam hafta içi 09:00 - 18:00 hizmet veriyormuş pazartesiye kadar canlı destek bölümüne bir bakın.
    Bulduğum numara 0216 282 1511
  • 09-11-2019, 22:32:26
    #12
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresi ile iletişime geçtiniz hocam
    site üzerinden gerekli yerleri doldurup telefon ile aranmak istedim arayıp çözdüler. kişi bana istediğinz an iadeyi gerçekleştirebilirim bu iş için en üst mevki de olan kişiyim demişti gayet tatlı bir dil ile tüm işlemlerimi hızlı bir şekilde yaptı.
  • 10-11-2019, 02:34:24
    #13


    Bunlardan hangisini seçmek gerekiyor

    Ulen şu listeyi görünce köpürüyorum ya adam ne görse tıklamış iyimi 1 gece telefon onda kalsa böbrekleri verecez artık bankaya
  • 10-11-2019, 02:39:44
    #14
    Güzel paketler seçmiş vesselam : )
    Yeğen işi biliyor.
  • 10-11-2019, 02:44:23
    #15
    ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel paketler seçmiş vesselam : )
    Yeğen işi biliyor.
    Benide güzel paket etti sağolsun çocuk işte dövemiyosun dayımı dövsemmi diye düşünüyorum
  • 10-11-2019, 03:04:21
    #16
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bunlardan hangisini seçmek gerekiyor

    Ulen şu listeyi görünce köpürüyorum ya adam ne görse tıklamış iyimi 1 gece telefon onda kalsa böbrekleri verecez artık bankaya
    Yeterince net bir sekilde ifade edilmis hocam. ucret iadesi talep ediyorum diyeceksiniz. O kadar. Telefonla ugrasmaya gerek yok.
    • GodLessTurtLe
    GodLessTurtLe bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-11-2019, 09:53:14
    #17
    Apple bu konularda çok iyidir. İade ederler