Şehirden göçüp çiftçi olmak.
35
●1.347
- 04-11-2019, 14:39:17Elbette konu hakkında fikirlerimiz var ama bu fikirlerin sebebi bir yaşanmışlık olması. Ama senin yaşına bakınca ne yaşadın ki bu kararı almayı düşünüyorsun insan burada pek anlam veremiyor. İş hayatına atıl, vergileri zamları, haksızlıkları, büyük şehirin cehennemini bir yaşa önce. Bunları yaşamadan bu kararı alman 3 gün sonra vazgeçmene sebep olur. Büyük şehirden kaçmak için önce büyük şehirden vazgeçmen için sebeplerin olmalı. Liseye giden bir çocuğun dersleri ve lise aşklarından başka sıkıntısı olmaz olmamalı.
- 04-11-2019, 14:55:46amasya'da çiftçilik yapılır ama bamya işi yapacaksın ve güzelce kurutarak satacansın
bu işi çok iyi araştır tonlarca ürün üretmene de gerek yok madem merakın var
bamya nedir nasıl üretilir nasıl hasat edilir nasıl kurutulu bunları yala yut sonra bana dua edersin
- 04-11-2019, 15:09:37Birkaç yıldır şehirlerden köye ciddi bir göç var özellikle insanlar İstanbul dan kaçıyor birçok kişide gitmeyi istiyor fakat bazı bağlayıcı nedenlerden dolayı gidemiyor şehirlerin stresi artık ölüm sebebi oldu.
- 04-11-2019, 15:59:34Bu soruyu soracağınız 10 kişiden 8'i;
- "evet abi ya, benimde hayalim zaten köyde ufak bir ev yapmak, orada tavuk, koyun falan bakarım, domates eker, yaşar giderim" şeklinde cevap verir.
Ama 10 kişiden 10'u da bunu yapmaz. Kolay kolay kimse şehri bırakıp kırsala göç etmez. Zoraki bir sebep olmadıkça - 04-11-2019, 16:17:13bamya toplaması zor güzel para vardafikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önümüzdeki sene bende ekmeyi düşünüyorum köye 10 dönüm kadar ama 2 güne bir toplanması var sürekli ona adam bulmak zor oluyor
- 04-11-2019, 16:23:32temiz parası var ona göre de cefası olacak elbettePaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

denemelik ek bakalım umarım bereketli olur hocam - 04-11-2019, 20:13:22Koyde değilde Küçük bir ilçede paran varsa 200 300bin tl alicaksin büyük arsa konumuna göre nereye tasinicaksan orda en güzel ne oluyorsa ekip kazanc sağlayacağını düşünüyorum biz marketlerde satilan tursuluk salatalik yapıyoruz ekin domates vs ekiyoruz çok kazanmasakta kazanıyoruz biseyler
önümüzdeki sene bende ekmeyi düşünüyorum köye 10 dönüm kadar ama 2 güne bir toplanması var sürekli ona adam bulmak zor oluyor
