Elbette konu hakkında fikirlerimiz var ama bu fikirlerin sebebi bir yaşanmışlık olması. Ama senin yaşına bakınca ne yaşadın ki bu kararı almayı düşünüyorsun insan burada pek anlam veremiyor. İş hayatına atıl, vergileri zamları, haksızlıkları, büyük şehirin cehennemini bir yaşa önce. Bunları yaşamadan bu kararı alman 3 gün sonra vazgeçmene sebep olur. Büyük şehirden kaçmak için önce büyük şehirden vazgeçmen için sebeplerin olmalı. Liseye giden bir çocuğun dersleri ve lise aşklarından başka sıkıntısı olmaz olmamalı.