PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bamya toplaması zor güzel para varda önümüzdeki sene bende ekmeyi düşünüyorum köye 10 dönüm kadar ama 2 güne bir toplanması var sürekli ona adam bulmak zor oluyor
temiz parası var ona göre de cefası olacak elbette
denemelik ek bakalım umarım bereketli olur hocam