bamya toplaması zor güzel para varda

önümüzdeki sene bende ekmeyi düşünüyorum köye 10 dönüm kadar ama 2 güne bir toplanması var sürekli ona adam bulmak zor oluyor
temiz parası var ona göre de cefası olacak elbette

denemelik ek bakalım umarım bereketli olur hocam