• 27-10-2019, 13:51:24
    #1
    Haberi yorumlayacak biri varmidir.

    https://m.haberturk.com/vergiyi-odem...533439-ekonomi

    Dijital hizmetlerden(youtube vb.) Gelir elde edenlere getirilen yuzde 7.5 vergiden soz ediliyor. Bu iyi bir gelisme gibi gozuksede bu vergi kdv ve gelir vergisine ek olarak koyulan bir vergimidir yoksa bu sektorden gelir elde edenlerin odemesi gereken tek vergimidir?
  • 27-10-2019, 13:56:41
    #2
    Bu ülke gitgide yaşanılmaz bir hâl almaya başlıyor. Allah sonumuzu hayır etsin.
  • 27-10-2019, 13:57:37
    #3
    zaten %27 gelir verigisi ödüyoruz birde ekstra %7.5'mu ödeyeceğiz bu işin birde giderleri var o zaman bize ne kalacak?
  • 27-10-2019, 14:00:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ustunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten %27 gelir verigisi ödüyoruz birde ekstra %7.5'mu ödeyeceğiz bu işin birde giderleri var o zaman bize ne kalacak?
    Bize kalmasın hocam yeterki Sarayımız kazansın.
  • 27-10-2019, 14:02:49
    #5
    ustunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten %27 gelir verigisi ödüyoruz birde ekstra %7.5'mu ödeyeceğiz bu işin birde giderleri var o zaman bize ne kalacak?
    Detayi tam anlasak. Belki sirket kurma zorunlulugu kaldirilip sadece yuzde 7.5 vergi odeyerek yeni bir sistemde getirilebilir
  • 27-10-2019, 14:33:59
    #6
    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detayi tam anlasak. Belki sirket kurma zorunlulugu kaldirilip sadece yuzde 7.5 vergi odeyerek yeni bir sistemde getirilebilir
    keşke öyle olsa daha ne isteriz ben haberi okudum ama kafamda net bir şeyler oluşmadı anlamadım yani bakalım yaşayıp göreceğiz.
  • 27-10-2019, 17:52:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mevcut yöneticiler Türkiye de bu pazarın büyümesini istemiyorlar. Ben böyle okuyorum manzarayı ...