jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detayi tam anlasak. Belki sirket kurma zorunlulugu kaldirilip sadece yuzde 7.5 vergi odeyerek yeni bir sistemde getirilebilir
keşke öyle olsa daha ne isteriz ben haberi okudum ama kafamda net bir şeyler oluşmadı anlamadım yani bakalım yaşayıp göreceğiz.