ustunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten %27 gelir verigisi ödüyoruz birde ekstra %7.5'mu ödeyeceğiz bu işin birde giderleri var o zaman bize ne kalacak?
Bize kalmasın hocam yeterki Sarayımız kazansın.