Merhaba, bugün 2019 model MacBook Pro aldım. Cihazın pilini korumak için en uygun şarj yöntemi sizce nedir?
0 olduğunda şarja takıp 100 olduğunda çıkartmak mı yoksa 20 civarı olduğunda takıp 80 civarında çıkartmak mı? Sizin kullandığınız yöntem nedir, söylerseniz çok mutlu olurum.
Sizce Macbook Nasıl Şarj Edilmeli?
6
●700
- 16-10-2019, 19:51:41batarya tipini de soylersen daha iyi yardimci olacaklardir. ayrica pil tipinle dogrudan googleden arastirma da yapabilirsin. her cihazin pili ayni olmayabilir ve her pil ayni kosullarda sarj edilmez.berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2019, 19:57:25Hocam 2019 MacBook Pro 13 ink Touch Bar'lı model. Cihazın modeli: MUHN2TU/A batarya tipine nereden bakılıyor bilmiyorum
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-10-2019, 20:10:19https://www.pt.com.tr/macbook-pro-13...b-128gb-s-greyberkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pil ve Güç
13.3 MacBook Pro 61 Wattlık USB-C Güç Adaptörü ile 58.2 watt-saatlik lityum polimer pile sahiptir, bekleme süresi 30 güne kadardır, 10 saate kadar film izeleme ve müzik dinleme, Kablosuz bağlantıyla 10 saate kadar internette gezinme imkanı sağlar.
lityum polimer şarj etme detayları vs şeklinde araştırırsanız detaylı bilgiye ulaşırsınız. - 16-10-2019, 20:14:52Öncelikle hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın. Yaklaşık 12 yıllık MacBook kullanıcısı olarak yaptığım araştırmalar ve okuduğum yerli / yabancı kaynaklarda, özellikle MacBook cihazların performans kaybına uğramaması için %20 - 80 arasında tutulması gerektiği yönünde. Zaten kullanırken sizde farkedeceksiniz şarj özellikle %5'in altına indiğinde cihaz yavaşlamaya başlıyor. Buna rağmen ben son satın aldığım modelde sürekli olarak (4 yıl önce / pil devir sayısı 860'da) %1'de şarja takarak %100 olmasına kadar bekledim ve an itibariyle tam dolu pil kullanıma göre 5-8 saat arasında dayanıyor ve gayet memnunum.
- 16-10-2019, 20:25:04teşekkür ederim hocam
Bir yerde daha 20 - 80 arasını duymuştum. Büyük ihtimalle ben de böyle kullanacağım 
MaNaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir yerde daha 20 - 80 arasını duymuştum. Büyük ihtimalle ben de böyle kullanacağım