Merhaba, bugün 2019 model MacBook Pro aldım. Cihazın pilini korumak için en uygun şarj yöntemi sizce nedir?
0 olduğunda şarja takıp 100 olduğunda çıkartmak mı yoksa 20 civarı olduğunda takıp 80 civarında çıkartmak mı? Sizin kullandığınız yöntem nedir, söylerseniz çok mutlu olurum.