Merhaba, bugün 2019 model MacBook Pro aldım. Cihazın pilini korumak için en uygun şarj yöntemi sizce nedir?
0 olduğunda şarja takıp 100 olduğunda çıkartmak mı yoksa 20 civarı olduğunda takıp 80 civarında çıkartmak mı? Sizin kullandığınız yöntem nedir, söylerseniz çok mutlu olurum.
batarya tipini de soylersen daha iyi yardimci olacaklardir. ayrica pil tipinle dogrudan googleden arastirma da yapabilirsin. her cihazin pili ayni olmayabilir ve her pil ayni kosullarda sarj edilmez.