Dolar daha yükselecek mi?
18
●659
- 10-10-2019, 17:24:20Benim düşüncem Trumpın sözleri tamamen blöf ve seçim propagandası yapıyor. Tamamı planlanmış şekilde diye düşünüyorum. Kısaca yaptırım, ABD senatosundan çıkmadığı sürece Trumptan gelmez. Çünkü dikkat ederseniz Trump Türkiyenin PKK ile savaştığını açıkladı ( ilk defa PKK dedi ve eski rakibi Obamayı terör örgütü ile anlaşma yapmakla suçladı -yani şuanki en büyük rakibi olan partinin eski başkanı-) ve Kürtlere dokunursa yaptırım uygularım dedi.Zaten Türkiyenin derdinin Kürtler olmadığını biliyor. Bu tarz açıklamaları tamamen 1 ay sonraki seçim için. Ve bu açıklamaların çoğu Twitter üzerinden. Yani resmi bir adım yok. Doların yükseleceğini düşünmüyorum çok aksi bir durum olmazsa. Ufak tefek yükselişler kararsız piyasalarda normal karşılanır. Büyük bir şey beklemeyin.
- 10-10-2019, 17:28:22kısmı ambargo var zaten o yüzden yüksek birde herkes doalr yatırımı yapınca oda baharat misali ayrı tad veriyor. Kısmı ambargo derkende şöyle avrupalı yada ne olursa dış yatırımcı dediğimiz bizim ülkemizde şuan çok çok ucuza alacağı malı yine gelip bizden almıyor ve pahalıya başka yerden alıyor. Düşünün dolar yüzünden Türk lirası deger düşüklüğü yaşadı a ülkede 100 dolara aldığı malı bizim ülkede 30 dolara ala bilir ama almıyor (fiyatlar farazidir).LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle