Benim düşüncem Trump’ın sözleri tamamen blöf ve seçim propagandası yapıyor. Tamamı planlanmış şekilde diye düşünüyorum. Kısaca yaptırım, ABD senatosundan çıkmadığı sürece Trump’tan gelmez. Çünkü dikkat ederseniz Trump Türkiye’nin PKK ile savaştığını açıkladı ( ilk defa PKK dedi ve eski rakibi Obama’yı terör örgütü ile anlaşma yapmakla suçladı -yani şuanki en büyük rakibi olan partinin eski başkanı-) ve Kürtlere dokunursa yaptırım uygularım dedi.Zaten Türkiye’nin derdinin Kürtler olmadığını biliyor. Bu tarz açıklamaları tamamen 1 ay sonraki seçim için. Ve bu açıklamaların çoğu Twitter üzerinden. Yani resmi bir adım yok. Doların yükseleceğini düşünmüyorum çok aksi bir durum olmazsa. Ufak tefek yükselişler kararsız piyasalarda normal karşılanır. Büyük bir şey beklemeyin.