• 10-10-2019, 17:15:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sizce yükselir mi? Dolar almak mantıklı mı?
  • 10-10-2019, 17:17:20
    #2
    evet yükselecek ama 3 kuruş kar etmek için bence almamak daha mantıklı.
  • 10-10-2019, 17:18:22
    #3
    Ülke ambargo yerse, dolar uçar uçar.
  • 10-10-2019, 17:19:05
    #4
    ne kadarlık bir süreçten bahsediyorsunuz hocam?
    haftalık aylık yıllık beklentiniz ne onları yazsanız daha net yorum yapılır bence
  • 10-10-2019, 17:24:20
    #5
    Botman, Codemaster
    Benim düşüncem Trump’ın sözleri tamamen blöf ve seçim propagandası yapıyor. Tamamı planlanmış şekilde diye düşünüyorum. Kısaca yaptırım, ABD senatosundan çıkmadığı sürece Trump’tan gelmez. Çünkü dikkat ederseniz Trump Türkiye’nin PKK ile savaştığını açıkladı ( ilk defa PKK dedi ve eski rakibi Obama’yı terör örgütü ile anlaşma yapmakla suçladı -yani şuanki en büyük rakibi olan partinin eski başkanı-) ve Kürtlere dokunursa yaptırım uygularım dedi.Zaten Türkiye’nin derdinin Kürtler olmadığını biliyor. Bu tarz açıklamaları tamamen 1 ay sonraki seçim için. Ve bu açıklamaların çoğu Twitter üzerinden. Yani resmi bir adım yok. Doların yükseleceğini düşünmüyorum çok aksi bir durum olmazsa. Ufak tefek yükselişler kararsız piyasalarda normal karşılanır. Büyük bir şey beklemeyin.
  • 10-10-2019, 17:27:56
    #6
    Beklenmedik bir durum olmazsa operasyon süresince 6'yı geçebilir diye düşünüyorum. Çünkü ABD doların ateşini yükseltecektir ilk silah olarak.
  • 10-10-2019, 17:28:22
    #7
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülke ambargo yerse, dolar uçar uçar.
    kısmı ambargo var zaten o yüzden yüksek birde herkes doalr yatırımı yapınca oda baharat misali ayrı tad veriyor. Kısmı ambargo derkende şöyle avrupalı yada ne olursa dış yatırımcı dediğimiz bizim ülkemizde şuan çok çok ucuza alacağı malı yine gelip bizden almıyor ve pahalıya başka yerden alıyor. Düşünün dolar yüzünden Türk lirası deger düşüklüğü yaşadı a ülkede 100 dolara aldığı malı bizim ülkede 30 dolara ala bilir ama almıyor (fiyatlar farazidir).
  • 10-10-2019, 17:43:35
    #8
    bence çok yükselecekkk
  • 10-10-2019, 17:45:13
    #9
    Sen İstanbul'dan Aydın'a dönene kadar uçacak kanka. Tüm parayı bas.