LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülke ambargo yerse, dolar uçar uçar.
kısmı ambargo var zaten o yüzden yüksek birde herkes doalr yatırımı yapınca oda baharat misali ayrı tad veriyor. Kısmı ambargo derkende şöyle avrupalı yada ne olursa dış yatırımcı dediğimiz bizim ülkemizde şuan çok çok ucuza alacağı malı yine gelip bizden almıyor ve pahalıya başka yerden alıyor. Düşünün dolar yüzünden Türk lirası deger düşüklüğü yaşadı a ülkede 100 dolara aldığı malı bizim ülkede 30 dolara ala bilir ama almıyor (fiyatlar farazidir).