• 08-10-2019, 17:58:39
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    3 veya 4 yıl önce yaklaşık6 ay kadar GSS den faydalanmış tim ama ücretsiz olarak. Şimdi bir mesaj geldi borç var diye e-devlet te de borç görünüyor. Yeni bir düzenleme mi yapıldı?

    SN.*******, 03/10/2019 TARiHi iTiBARiYLE GENEL SAGLIK SiGORTASI KAPSAMINDA 259.00 TL PRiM BORCUNUZ BULUNMAKTADIR.BORCUNUZU KURUMUMUZLA ANLASMALI BANKALAR ARACILIGIYLA ODEYEBiLiRSiNiZ. ODENMEYEN PRiM BORCLARI iCiN KURUMUMUZUN YASAL TAKiP HAKKI SAKLIDIR. B016
  • 08-10-2019, 18:01:40
    #2
    Geçen yıl da bana gelmişti 357,72 TL . Ödemedim, ödemeyi düşünmüyorum.
  • 08-10-2019, 18:03:02
    #3
    Azmış hocam Benim 4 bin TL var daha önce 900 lira ödedim 1 hafta sonra milletin borçlarını sildiler bi daha da ödemedim yıl sonuna kadar borçlu olanlar hastane hizmetinden yararlanıyor 7 lira hastanede vezneye para ödüyorsun sadece.
    Ama ilaç almaya gelince eczanede gss borcu var diye vermiyorlar sisteme bak çok güzel.
  • 08-10-2019, 18:06:26
    #4
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yıl da bana gelmişti 357,72 TL . Ödemedim, ödemeyi düşünmüyorum.
    Bağkurdan SGK ya geçişte 4 ay bir boşluğum oldu onun parası bu da, ne herhangi bir talebim oldu bununla ilgili ne de hastaneye gittim. Hastanede işim olsa bile özeli tercih ediyorum, devlet hastaneleri leş gibi ve ana baba günü ciddi bi hastalığımız olsa sıra beklerken öleceğiz. Bir ara SGK önünden geçerken içeri girip sordum bu borç neyin nesidir diye, zorunlu bu herkese çıkıyor ödemek zorundasın dediler. Ödemeyeceğim. Gemiciği başkası alsın
  • 08-10-2019, 18:09:08
    #5
    bizim evin önünde kör noktaya bir polis aracı 3- ayda bir gelir radar kurar giderdi. son 2 aydır adam tüm hafta mesaisini hatta gece mesaisini bile bizim evin önünde tamalyıor. hız sınırı 40 ama çift şerit geniş bir yol. radar levhası gösten kaçıyor yol geniş olduğundan. heralde aydaki hasılatı 1 milyonun üstündedir.
  • 08-10-2019, 18:28:37
    #6
    Emniyet kemerinden sigaradan ceza kesiyorlar bu ara. Her yerde pusudalar dikkat edin. Para lazım hazineye.
  • 08-10-2019, 20:06:56
    #7
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yıl da bana gelmişti 357,72 TL . Ödemedim, ödemeyi düşünmüyorum.
    Ödemeyince artmıyor mu?
  • 08-10-2019, 20:15:41
    #8
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeyince artmıyor mu?
    Artıyor da bunca verginin içinde bide sgk ya haraç veremem kusura bakmasınlar