Arkadaşlar merhaba,
3 veya 4 yıl önce yaklaşık6 ay kadar GSS den faydalanmış tim ama ücretsiz olarak. Şimdi bir mesaj geldi borç var diye e-devlet te de borç görünüyor. Yeni bir düzenleme mi yapıldı?
SN.*******, 03/10/2019 TARiHi iTiBARiYLE GENEL SAGLIK SiGORTASI KAPSAMINDA 259.00 TL PRiM BORCUNUZ BULUNMAKTADIR.BORCUNUZU KURUMUMUZLA ANLASMALI BANKALAR ARACILIGIYLA ODEYEBiLiRSiNiZ. ODENMEYEN PRiM BORCLARI iCiN KURUMUMUZUN YASAL TAKiP HAKKI SAKLIDIR. B016
Aniden çıkan GSS borcu ?
7
●256
- 08-10-2019, 18:01:40Geçen yıl da bana gelmişti 357,72 TL . Ödemedim, ödemeyi düşünmüyorum.
- 08-10-2019, 18:03:02Azmış hocam Benim 4 bin TL var daha önce 900 lira ödedim 1 hafta sonra milletin borçlarını sildiler bi daha da ödemedim yıl sonuna kadar borçlu olanlar hastane hizmetinden yararlanıyor 7 lira hastanede vezneye para ödüyorsun sadece.
Ama ilaç almaya gelince eczanede gss borcu var diye vermiyorlar sisteme bak çok güzel. - 08-10-2019, 18:06:26Bağkurdan SGK ya geçişte 4 ay bir boşluğum oldu onun parası bu da, ne herhangi bir talebim oldu bununla ilgili ne de hastaneye gittim. Hastanede işim olsa bile özeli tercih ediyorum, devlet hastaneleri leş gibi ve ana baba günü ciddi bi hastalığımız olsa sıra beklerken öleceğiz. Bir ara SGK önünden geçerken içeri girip sordum bu borç neyin nesidir diye, zorunlu bu herkese çıkıyor ödemek zorundasın dediler. Ödemeyeceğim. Gemiciği başkası alsınsedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2019, 18:09:08bizim evin önünde kör noktaya bir polis aracı 3- ayda bir gelir radar kurar giderdi. son 2 aydır adam tüm hafta mesaisini hatta gece mesaisini bile bizim evin önünde tamalyıor. hız sınırı 40 ama çift şerit geniş bir yol. radar levhası gösten kaçıyor yol geniş olduğundan. heralde aydaki hasılatı 1 milyonun üstündedir.
- 08-10-2019, 20:06:56Ödemeyince artmıyor mu?sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2019, 20:15:41Artıyor da bunca verginin içinde bide sgk ya haraç veremem kusura bakmasınlarZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle