Azmış hocam Benim 4 bin TL var daha önce 900 lira ödedim 1 hafta sonra milletin borçlarını sildiler bi daha da ödemedim yıl sonuna kadar borçlu olanlar hastane hizmetinden yararlanıyor 7 lira hastanede vezneye para ödüyorsun sadece.
Ama ilaç almaya gelince eczanede gss borcu var diye vermiyorlar sisteme bak çok güzel.