sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yıl da bana gelmişti 357,72 TL . Ödemedim, ödemeyi düşünmüyorum.
Bağkurdan SGK ya geçişte 4 ay bir boşluğum oldu onun parası bu da, ne herhangi bir talebim oldu bununla ilgili ne de hastaneye gittim. Hastanede işim olsa bile özeli tercih ediyorum, devlet hastaneleri leş gibi ve ana baba günü ciddi bi hastalığımız olsa sıra beklerken öleceğiz. Bir ara SGK önünden geçerken içeri girip sordum bu borç neyin nesidir diye, zorunlu bu herkese çıkıyor ödemek zorundasın dediler. Ödemeyeceğim. Gemiciği başkası alsın