• 30-09-2019, 08:44:42
    #10
    yavaş mı derken dün zaten kapalıydı. Bugün düzelmiş
  • 30-09-2019, 08:54:41
    #11
    İşlem yapmakta zorlanıyorum
  • 30-09-2019, 09:09:53
    #12
    Dün akşamdan beri yavaşlıktan ziyade hiç açılmıyordu çoğu zaman. Şuan bile zorlana zorlana 5-6 dk da açtı bu konuyu. Saldırı filan var sanırım
  • 30-09-2019, 09:32:32
    #13
    Aşırı yavaşlık var. Sanırım saldırı altındayız düzelir hocam no panic....
  • 30-09-2019, 10:47:12
    #14
    Evet hocam
  • 30-09-2019, 11:45:42
    #15
    R10un sahipleri hosting firması olmasına rağmen kopmalar oluyor
  • 30-09-2019, 13:13:06
    #16
    Yavaşlamadan ziyade
    http://prntscr.com/pcszn6

    Bende boyle hatalar çıkıyor Sizdede varmı?
  • 30-09-2019, 13:14:21
    #17
    Bir gidip bir geliyor, kafasına estiği gibi bu sıra.