R10 sizdede yavaş mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 sizdede yavaş mı?
16
●
545
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 sizdede yavaş mı?
1
2
30-09-2019, 08:44:42
#10
Tsubaki
yavaş mı derken dün zaten kapalıydı. Bugün düzelmiş
30-09-2019, 08:54:41
#11
Temajet
İşlem yapmakta zorlanıyorum
30-09-2019, 09:09:53
#12
Pixma
Dün akşamdan beri yavaşlıktan ziyade hiç açılmıyordu çoğu zaman. Şuan bile zorlana zorlana 5-6 dk da açtı bu konuyu. Saldırı filan var sanırım
30-09-2019, 09:32:32
#13
uykusuzyazar
Aşırı yavaşlık var. Sanırım saldırı altındayız
düzelir hocam no panic....
30-09-2019, 10:47:12
#14
resulalagozoglu
Evet hocam
30-09-2019, 11:45:42
#15
netadam
R10un sahipleri hosting firması olmasına rağmen kopmalar oluyor
30-09-2019, 13:13:06
#16
fLayer
Yavaşlamadan ziyade
http://prntscr.com/pcszn6
Bende boyle hatalar çıkıyor Sizdede varmı?
30-09-2019, 13:14:21
#17
AlperDemircan
Bir gidip bir geliyor, kafasına estiği gibi bu sıra.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler