• 30-09-2019, 08:34:32
    #1
    R10 dünden beri aşırı şekilde yavaş sizde durum nedir?
  • 30-09-2019, 08:39:02
    #2
    Bendede arada bir gidip geliyor.
  • 30-09-2019, 08:39:32
    #3
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Yavaş hocam arada oluyor alışmak lazım
  • 30-09-2019, 08:40:36
    #4
    Özellikle bugün çok yavaş ve bağlantı sorunu yaşıyorum.
  • 30-09-2019, 08:42:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Herkeste aynı sıkıntı var hocam kişisel bir sıkıntın yok
  • 30-09-2019, 08:42:44
    #6
    Clareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkeste aynı sıkıntı var hocam kişisel bir sıkıntın yok
    Rahatladım o zaman
  • 30-09-2019, 08:42:44
    #7
    sinir bozucu oldu iyice .d 1 konu açmak için 10 dakika ugrastım 3 konu açılmış
  • 30-09-2019, 08:43:12
    #8
    Yavaş değil aynı zamanda sürekli gidiyor. Saldırı çoğaldı sanırım
  • 30-09-2019, 08:43:23
    #9
    Şuanda fena değil ama sabah neredeyse girmiyordu