R10 sizdede yavaş mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 sizdede yavaş mı?
16
●
545
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 sizdede yavaş mı?
1
2
30-09-2019, 08:34:32
#1
ROT
R10 dünden beri aşırı şekilde yavaş sizde durum nedir?
30-09-2019, 08:39:02
#2
Misafir
Bendede arada bir gidip geliyor.
30-09-2019, 08:39:32
#3
WebFinity
⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
Yavaş hocam arada oluyor alışmak lazım
30-09-2019, 08:40:36
#4
acupato
Özellikle bugün çok yavaş ve bağlantı sorunu yaşıyorum.
30-09-2019, 08:42:16
#5
Clareno
Üyeliği durduruldu
Herkeste aynı sıkıntı var hocam kişisel bir sıkıntın yok
30-09-2019, 08:42:44
#6
ROT
Clareno adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkeste aynı sıkıntı var hocam kişisel bir sıkıntın yok
Rahatladım o zaman
30-09-2019, 08:42:44
#7
tunatun
sinir bozucu oldu iyice .d 1 konu açmak için 10 dakika ugrastım 3 konu açılmış
30-09-2019, 08:43:12
#8
UmitSari
Yavaş değil aynı zamanda sürekli gidiyor. Saldırı çoğaldı sanırım
30-09-2019, 08:43:23
#9
Iguanabey
Şuanda fena değil ama sabah neredeyse girmiyordu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler