Konu
R10 sizdede yavaş mı?
30-09-2019, 09:09:53
#12
Pixma
Dün akşamdan beri yavaşlıktan ziyade hiç açılmıyordu çoğu zaman. Şuan bile zorlana zorlana 5-6 dk da açtı bu konuyu. Saldırı filan var sanırım