• 23-09-2019, 23:49:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar. Bugun askerlik egitim yerim aciklandi ve ben isten ayrilmak icin sulus goturmem gerekiyor. Bu gosterdigim sulusmuduru. Bu sayfayi yazdirip is yerine goturdugumde is yerinden ayrilabiliyormuyum yoksa fotograftada yazdigi evrak alma tarihinde alacagim şey mi sulus oluyor?

    https://eksiup.com/p/5w167165jzfm

    Sevk isleminizi yapmak icin burayi tiklayin butonuna tikladigimda bu ekran cikiyor;

    https://eksiup.com/p/kb167182u823

    Eger bu sulus degilsede subeye gidersem direk ordan hemen alabiliyomuyum?

    Cehaletim ve yazim hatalari icin kusura bakmayin, mobildeyim
  • 23-09-2019, 23:52:27
    #2
    hocam kısaca sevk belgeniz, yani askere alınacağız tarihtir. bu belgeyi size şubeniz verir. emin olmak için şubenize başvurmalısınız. bende ıspartada yaptım. bol bol kavun, badem, üzüm yersiniz.
  • 23-09-2019, 23:54:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam kısaca sevk belgeniz, yani askere alınacağız tarihtir. bende ıspartada yaptım. bol bol kavun, badem, üzüm yersiniz.
    Hocam guncelledim simdi. Tekrar okuyup sorularida cevaplarsaniz cok sevinirim. Cok sagolun hocam aklimda olsun bittigi gun acemilik denerim
  • 23-09-2019, 23:55:32
    #4
    hocam bazı işlemler e-devlete geçti ama zaten açıkça yazıyor yukarda. sevk belgenizi şubenizden almanız gerekiyor. en doğru bilgiyi askerlik şubesi size verecektir.
  • 24-09-2019, 00:35:04
    #5
    Sülüs değil. Sülüs icin b grubuna kalmissiniz
  • 24-09-2019, 00:39:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    MeyRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sülüs değil. Sülüs icin b grubuna kalmissiniz
    O zaman sulusu "evrak alma baslangic" tarihinde alicam yani hocam.dogrumudur?
  • 24-09-2019, 00:47:43
    #7
    Tilki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman sulusu "evrak alma baslangic" tarihinde alicam yani hocam.dogrumudur?
    Doğru

    Ancak işten tazminatı izi alıp çıkmak için sülüs beklemek zorunda değilsiniz. Şuan itibari ile muvazzaf askerlik görevi sebebiyle bıraktığınız belirtir dilekçenizi yazıp ayrılabilir, sülüs çıktığında ise sulusu ik iletip tazminatınizin yatmasını talep edebilirsiniz
  • 24-09-2019, 12:54:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    MeyRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru

    Ancak işten tazminatı izi alıp çıkmak için sülüs beklemek zorunda değilsiniz. Şuan itibari ile muvazzaf askerlik görevi sebebiyle bıraktığınız belirtir dilekçenizi yazıp ayrılabilir, sülüs çıktığında ise sulusu ik iletip tazminatınizin yatmasını talep edebilirsiniz
    Çok sağolun hocam, iki konudur iyi ki varsınız gerçekten
  • 24-09-2019, 13:01:50
    #9
    Tilki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağolun hocam, iki konudur iyi ki varsınız gerçekten
    Sülüs ekim 15 de çıkar sende. Bende ekim grubunda çıktım, 1 ekimde askerim manisada Size hayırlı tezkereler dilerim şimdiden