Merhabalar. Bugun askerlik egitim yerim aciklandi ve ben isten ayrilmak icin sulus goturmem gerekiyor. Bu gosterdigim sulusmuduru. Bu sayfayi yazdirip is yerine goturdugumde is yerinden ayrilabiliyormuyum yoksa fotograftada yazdigi evrak alma tarihinde alacagim şey mi sulus oluyor?
https://eksiup.com/p/5w167165jzfm
Sevk isleminizi yapmak icin burayi tiklayin butonuna tikladigimda bu ekran cikiyor;
https://eksiup.com/p/kb167182u823
Eger bu sulus degilsede subeye gidersem direk ordan hemen alabiliyomuyum?
Cehaletim ve yazim hatalari icin kusura bakmayin, mobildeyim
Bu sülüs müdür? İsten ayrilabilirmiyim?
11
●428
- 23-09-2019, 23:54:12Üyeliği durdurulduHocam guncelledim simdi. Tekrar okuyup sorularida cevaplarsaniz cok sevinirim. Cok sagolun hocam aklimda olsun bittigi gun acemilik denerimarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2019, 00:39:13Üyeliği durdurulduO zaman sulusu "evrak alma baslangic" tarihinde alicam yani hocam.dogrumudur?MeyRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2019, 00:47:43DoğruTilki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak işten tazminatı izi alıp çıkmak için sülüs beklemek zorunda değilsiniz. Şuan itibari ile muvazzaf askerlik görevi sebebiyle bıraktığınız belirtir dilekçenizi yazıp ayrılabilir, sülüs çıktığında ise sulusu ik iletip tazminatınizin yatmasını talep edebilirsiniz - 24-09-2019, 12:54:12Üyeliği durdurulduÇok sağolun hocam, iki konudur iyi ki varsınız gerçektenMeyRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2019, 13:01:50Sülüs ekim 15 de çıkar sende. Bende ekim grubunda çıktım, 1 ekimde askerim manisadaTilki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size hayırlı tezkereler dilerim şimdiden