O zaman sulusu "evrak alma baslangic" tarihinde alicam yani hocam.dogrumudur?
Doğru
Ancak işten tazminatı izi alıp çıkmak için sülüs beklemek zorunda değilsiniz. Şuan itibari ile muvazzaf askerlik görevi sebebiyle bıraktığınız belirtir dilekçenizi yazıp ayrılabilir, sülüs çıktığında ise sulusu ik iletip tazminatınizin yatmasını talep edebilirsiniz