Merhabalar. Bugun askerlik egitim yerim aciklandi ve ben isten ayrilmak icin sulus goturmem gerekiyor. Bu gosterdigim sulusmuduru. Bu sayfayi yazdirip is yerine goturdugumde is yerinden ayrilabiliyormuyum yoksa fotograftada yazdigi evrak alma tarihinde alacagim şey mi sulus oluyor?
https://eksiup.com/p/5w167165jzfm
Sevk isleminizi yapmak icin burayi tiklayin butonuna tikladigimda bu ekran cikiyor;
https://eksiup.com/p/kb167182u823
Eger bu sulus degilsede subeye gidersem direk ordan hemen alabiliyomuyum?
Cehaletim ve yazim hatalari icin kusura bakmayin, mobildeyim