İşten ayrılma kararı
18
●1.009
- 21-09-2019, 08:24:35Yaklaşık 5 aydır çalıştığım iş yerimden ayrılma kararı verdim. Grafik tasarımcı olarak başladığım iş yerinde, fatura kesiyor, sanal mağaza siparişlerini yönetiyor, kapıdan gelen müşterilere bakıyor, susmayan telefonları açıyor, müşterinin ürününü getiriyor, altımızda bulunan ürün stoklarını temin ediyor, Whatsapp hattından ve mailden (onca yoğunluğun arasında} sipariş alıyorum. O kadar yoğunluk arasında hata yaptığım zaman oldukça suçlu birisi yine ben oluyorum. Eve döndüğüm zaman da bile beynim rahat olmuyor, acaba şu işi nasıl yaptım, bu işi nasıl yaptım, yanlış olduysa patron ne der gibi düşünceler rahat bırakmıyor. Bu nedenle işten ayrılma kararı verdim, bugün patronla görüşüp ayrılacağım. Sizce iyi mi yapıyorum kötü mü? Fazla mı abartıyorum bazı şeyleri
- 21-09-2019, 08:34:13önce iş bul muhakkak sonra ayrıl.
fazla iş yapman tecrübe anlamında cok şey katar sana.
allah yardım etsin - 21-09-2019, 08:36:58Evet, işlerinin duracağını ve yeni bir eleman almayacağını söyledi. 1 ay önce sanal mağazalara bakan kişi ayrıldı ve bütün işleri benim üstlenmemi söyledi.enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 hafta kadar kafamı dinlemek istiyorum, o arada da iş araştırması yapacağım. Çünkü yoruldumSckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-09-2019, 08:40:44Oradan ayrıl ve ufakta olsa kendi işini yapmaya çalış. ilk etapta günde 70 TL bile yeter sana. sonra da biraz daha beyin fırtınası yaparak çoğalta bilirsin.