Yaklaşık 5 aydır çalıştığım iş yerimden ayrılma kararı verdim. Grafik tasarımcı olarak başladığım iş yerinde, fatura kesiyor, sanal mağaza siparişlerini yönetiyor, kapıdan gelen müşterilere bakıyor, susmayan telefonları açıyor, müşterinin ürününü getiriyor, altımızda bulunan ürün stoklarını temin ediyor, Whatsapp hattından ve mailden (onca yoğunluğun arasında} sipariş alıyorum. O kadar yoğunluk arasında hata yaptığım zaman oldukça suçlu birisi yine ben oluyorum. Eve döndüğüm zaman da bile beynim rahat olmuyor, acaba şu işi nasıl yaptım, bu işi nasıl yaptım, yanlış olduysa patron ne der gibi düşünceler rahat bırakmıyor. Bu nedenle işten ayrılma kararı verdim, bugün patronla görüşüp ayrılacağım. Sizce iyi mi yapıyorum kötü mü? Fazla mı abartıyorum bazı şeyleri