• 21-09-2019, 08:47:13
    #10
    Recepguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tazminatını almadan ayrılma tazminatını almak için her yola başvur
    Aga 5 ay olmuş. Tazminat alamaz ki. Kaldı ki kendisi çıkış istiyor. Bu durumda zaten alamaz
  • 21-09-2019, 08:53:16
    #11
    iş hayatında değişiklkler iyidir bence fakat iş bulmadan çıkmamanı tavsiye ederimki siz orda bildiğin ceo olmuşsunuz istifa ile maaşa zam almanız muhtemel olasılık
  • 21-09-2019, 09:05:53
    #12
    Hocam böyle çalışacak olduktan sonra her yerdeki bulursun bence Allah bilir tabi
  • 21-09-2019, 09:07:37
    #13
    Yeni bir iş bulmadan ayrılmayın.
  • 21-09-2019, 09:10:48
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aldığınız ücret nedir bilmiyorum ama çok yoğun iş yerlerinde eve bile gitseniz bir ton aklınızı kurcalayan işler oluyor bu da açıkçası insanı rahatsız ediyor.
    Sigortanız vs. var mıydı ?
    Eğer onların çıkartmasını istiyorsanız kıdem ve ihbar tazminatı almayı unutmayın.
    Ayrıca yeni bir iş bulun öyle ayrılın sizin için çok daha iyi olur...
  • 21-09-2019, 09:17:56
    #15
    çık kardeşim aynı sıkıntıları bende yaşadım bir dönem tr en büyük kurumsal firmasının birinde seni çok iyi anlıyorum.
    her sonun bir başlangıcı olur merak etme.
  • 21-09-2019, 09:19:16
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O kadar çok iş yüklüyorsa ve en ufak hatada seni suçluyorsa ufak ufak ilerle ordan nereye gidiyorsun derse arkana bile bakma o fazla kazancak diye senin ömründen tüketmene gerek yok bence
  • 21-09-2019, 09:25:42
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zamanında kaynak işinden burger king de hamburger e kadar textil den buyum jant fabrikasında op.luk yapana kadar onlarca iş degistirdim hemen hepsinde de her işi yapan kişi haline geldim arkadaş gibi. Bir kaç önerim olacak
    1.oncelikle her zaman çok çalışan çok iş yapmak zorunda kalır düşün adam bir işi başkasına veriyor o beceremiyor veya yanlış yapıyor sonra sana veriyor sen on numara yapıyorsun e sence senden başkasına verir mi işi ? Burda önemli olan işin yürümesi.
    2.muhtemelen aldığın ücret işin karşılığı etmiyor bu nedenle kendi kendine strese giriyorsun hakkını almış olsan daha da fazla iş yapabilirsin psikolojik olarak
    3. Yeni bir iş bulmak işleri yoluna sokmak alismak vs vs uzun iş yeni bir iş yeni bir dert ha geçmişi silmeden güzel bir gelecek de olmaz o ayrı ( zamanında canla başla çalıştığım asgari ücret 1200 olmuşken ben hala 1050 alıyordum tabi işçi olarak girdiğim yerde kaynakçı olmuştum her işi ben yapıyordum .yeni giren normal işçiler 1200 alıyordu benim ha kaynakçı oldun ha olacan maaşın düzenlenecek derken hoop işten cikarilmalar oldu on sırada ben vardım . 😁 Ordan aldığım çıkış parası ile borçları kapattım başka işe girdim derken şuan hayatımın isindeyim koşarak 1 saat önce işe geliyorum yani bir kapı kapandı ama....
    4 . Ne yapacağın konusunda .bence hepsini unut çıkma işten de . Bırak usta bu zamana kadar onlar seni kullandı çıkıp niye hakkını bırakacaksın işleri umursama yanlış mı yaptin boşver konuşsun konuşsun dursunlar ben en son böyle yaptım ve o günden beri öyle rahatım ki düşün maaş az bile olsa umrumda degil diyorum ki ben bu kadar çalışıyorum zaten 😁 fırça atıyorlar laf söylüyor lar vs vs hiiiccc umrumda değil ben köpek gibi çalışınca gelip bana teşekkür bile etmeyen insanların 1 kelimesini bile takmam .bu mantıkla ilerle yapacakları en büyük şey işten çıkarma olur zaten onu şimdiden göze almistin sen .
    Oyuzden işten çıkma yapabildiğini yap yapamadığını yetişmedi De ama sana verilen her işi tamam abi yaparız abi diyeceksin bu püf nokta bak yapmam deme sakın yaparız de yapma . Bu kadar basit kardeşim hakkında hayırlısı olsun .
  • 21-09-2019, 09:37:54
    #18
    Sevmediğin bir yerde 1 dakika durmanın hiç bir anlamı yok.kesinlikle ayrılmanızı öneriyorum eğer maddi açıdan sıkıntınız yoksa