Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aldığınız ücret nedir bilmiyorum ama çok yoğun iş yerlerinde eve bile gitseniz bir ton aklınızı kurcalayan işler oluyor bu da açıkçası insanı rahatsız ediyor.
Sigortanız vs. var mıydı ?
Eğer onların çıkartmasını istiyorsanız kıdem ve ihbar tazminatı almayı unutmayın.
Ayrıca yeni bir iş bulun öyle ayrılın sizin için çok daha iyi olur...