Aldığınız ücret nedir bilmiyorum ama çok yoğun iş yerlerinde eve bile gitseniz bir ton aklınızı kurcalayan işler oluyor bu da açıkçası insanı rahatsız ediyor.
Sigortanız vs. var mıydı ?
Eğer onların çıkartmasını istiyorsanız kıdem ve ihbar tazminatı almayı unutmayın.
Ayrıca yeni bir iş bulun öyle ayrılın sizin için çok daha iyi olur...