• 18-09-2019, 14:27:45
    #10
    edelweiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkün değil. Şubeye gitmeksizin ancak E-Turuncu, Enpara gibi yerlerden hesap açılabilir. Onlar da min. 1 hafta içersinde gerçekleştiriyorlar işlemleri.
    Lucifer34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 gün imkansız e turuncu olur anca oda kuryenin gelmesini beklemesi lazım hesap numarası için
    SilverTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enpara ile olabilir fakat işlem 1 hafta kadar sürüyor. Başvuru işlemi yapıp ardından enparayı arayıp durumun aciliyetini belirtirse 2-3 gün içinde halletme ihtimali var.
    sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf kuryeye teslim edilip gelmesi 1 hafta - 10 gün sürer
    bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.seninbankan.com.tr acıyor bılgılerınızı gırıyorsunuz kurye geliyor ımzanızı ve belge olarak kımlık fotokpısını cekıp gıdıyorlar
    sonra hesabınız acılıyor
    ByBaLTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enpara basvuruyosunuz zaten personel geliyor ve hesap kartinizi da size teslim ediyor
    Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2 hesabı da bankaya gitmeden açtırdım, olmaz diye birşey yok. ( enparayı kendileri gelerek açıyor onu saymıyorum. )
    Teşekkürler hocam, hangi bankadan açtırmıştınız ve daha önceden müşterisi olduğunuz bir banka mıydı?
  • 18-09-2019, 14:37:36
    #11
    ethmtrgt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim

    Teşekkürler hocam, hangi bankadan açtırmıştınız ve daha önceden müşterisi olduğunuz bir banka mıydı?
    Yok değildim, Akbank zaten vardı. Odeabank ve YapıKrediye başvurdum kartlarımı yolladılar. Şubeleri nerede onu bile bilmiyorum.
    (odeabank matik yoktu, banka da 2 tane vardı galiba, benim şube sanayide bir yerdeymiş onu biliyorum sadece.)
  • 18-09-2019, 14:48:07
    #12
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok değildim, Akbank zaten vardı. Odeabank ve YapıKrediye başvurdum kartlarımı yolladılar. Şubeleri nerede onu bile bilmiyorum.
    (odeabank matik yoktu, banka da 2 tane vardı galiba, benim şube sanayide bir yerdeymiş onu biliyorum sadece.)
    Teşekkürler hocam, söyleyim arkadaşa olmazsa zaten merkeze gider.
  • 18-09-2019, 20:13:28
    #13
    ethmtrgt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim

    Teşekkürler hocam, hangi bankadan açtırmıştınız ve daha önceden müşterisi olduğunuz bir banka mıydı?
    Yapi kredi mobil uygulamasi uzerinden goeuntulu gorusme ile aciyor diye biliyorum hocam. Sizin hangi banka ile isleminiz var ?
  • 19-09-2019, 10:59:29
    #14
    PhpCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapi kredi mobil uygulamasi uzerinden goeuntulu gorusme ile aciyor diye biliyorum hocam. Sizin hangi banka ile isleminiz var ?
    yapıkrediden hallettiğini söyledi hocam, teşekkürler