Verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim
Teşekkürler hocam, hangi bankadan açtırmıştınız ve daha önceden müşterisi olduğunuz bir banka mıydı?
Yok değildim, Akbank zaten vardı. Odeabank ve YapıKrediye başvurdum kartlarımı yolladılar. Şubeleri nerede onu bile bilmiyorum.
(odeabank matik yoktu, banka da 2 tane vardı galiba, benim şube sanayide bir yerdeymiş onu biliyorum sadece.)