AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok değildim, Akbank zaten vardı. Odeabank ve YapıKrediye başvurdum kartlarımı yolladılar. Şubeleri nerede onu bile bilmiyorum.
(odeabank matik yoktu, banka da 2 tane vardı galiba, benim şube sanayide bir yerdeymiş onu biliyorum sadece.)
Teşekkürler hocam, söyleyim arkadaşa olmazsa zaten merkeze gider.