Merhaba arkadaşlar https://akaunting.com/ bu siteyi inceliyordum.
Anasayfayı 5dk inceledikten sonra diğer sayfaya geçiş yaptım ve Access Denied diye hata almaya başladım.
Farklı tarayıcıdan girdim yine aynı hata.Telefonda mobil veriyi açarak safariden girmek istedim girdim.
Hiç bişe yapmadan niye böyle hata aldım ve çözüm nedir?
Bu Siteden Neden Engel Yedim?
8
●259
- 14-09-2019, 01:40:39Ah akaunting sen yok musun sen

Yüksek ihtimal siteye saldırı geldiği sırada girmişsin. Bu yüzden araya kaynamış olabilirsin ya da akaunting'in cfdeki kurallarında sıkıntı vardır.
Yani o hatanın seninle ilgili olmadığını söyleyebilirim. Arada bizim müşterilerin de başına geliyor. Cloudflare azizliği...
Dipnot: modem resle geçer
- 14-09-2019, 01:42:23Hocam Apps sayfasına girmeye çalışıp sonucu söylermisinizMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2019, 01:47:25Erişimde şu an herhangi bir problem yok. Dediğim gibi o hata sizden kaynaklı değil.AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2019, 01:53:41Hocam hotspot shield ile bağlandım. Apps sayfasına tıkladığım gibi ban yedim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi modem resetledim maile gelen aktivasyonu onayladım ban yedim.
Sayfa başı modem mi resetlicez
- 14-09-2019, 02:21:53O zaman kurallarla alakalı olmalı.AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denis beye durumu iletebilirsiniz. https://twitter.com/denisdulici - 14-09-2019, 02:26:51İlginiz için çok teşekkür ederim hocam ama inceledim ve işimi görmedi.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya hakimliğinizi göz önünde bulundurarak bir şey daha sormak istiyorum.
Freelancer olarak müşterilerime web tasarım, grafik tasarım ve sosyal medya yönetim hizmetleri veriyorum.
Bunun için ön muhasebe mi denir, iş takip mi denir bilmiyorum ancak bir programa ihtiyacım var.
Şöyle ki hangi müşterime ne satmışım ne kadara anlaşmışım ne kadar kapora almışım ve bana ne zaman ödeme yapacağını söylemiş ödeme günü geldiğinde bildirim olursa iyi olur tabi.
Örnek veriyorum sosyal medyada her ay başı ödeme alıyorum her ay başı geldiğinde ödeme almam için bildirim.
Grafik tasarımda yine aynı şekile ek olarak bunun ne kadarı baskıya gitmiş net kalır ne? vs. gibi özelliklere sahip program arıyorum.
Defter, Paraşüt gibi bir çok şey denedim ama bir türlü aradığımı bulamadım.
Paraşüt çok başarılıydı ama özelliklerinin %90'ını kullanmayacağım ama bunu fiyata güzel yansıtmışlar. Senede 1.5-2k benim için gereksiz bir masraf.
Varmı öneriniz?
