Erişimde şu an herhangi bir problem yok. Dediğim gibi o hata sizden kaynaklı değil.
Hocam hotspot shield ile bağlandım. Apps sayfasına tıkladığım gibi ban yedim.
Şimdi modem resetledim maile gelen aktivasyonu onayladım ban yedim.
Sayfa başı modem mi resetlicez