AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hotspot shield ile bağlandım. Apps sayfasına tıkladığım gibi ban yedim.
Şimdi modem resetledim maile gelen aktivasyonu onayladım ban yedim.
Sayfa başı modem mi resetlicez
O zaman kurallarla alakalı olmalı.
Denis beye durumu iletebilirsiniz. https://twitter.com/denisdulici