• 12-09-2019, 21:12:23
    #1
    1 hafta önce https://forum.hakkimiz.com/ domaini almıştım arkadaşlar. Siteyi düzene soktum gerekli ayarları yaptım (devam ediyor), konular girmeye başladım, üyeler gelmeye başladı, sosyal medyada hit çekmeye başladım.

    Derken.... yakın bir arkadaşım site için bana 3k para teklif etti.
    Sorum şu : sizce devam etmeli miyim siteyi geliştirmeye yoksa satıp başka bir site işine mi girmeyelim (3k tl ye değer mi?)

    yorumlarınızı bekliyorum bu konuda
  • 12-09-2019, 21:13:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam biraz daha devam edin derim ben sonraları o 3bin lira size para bile gelmeyecek (benim düşüncem)

    Çok güzel alanadı ve malum artık insanlar haklarını aramak için daha bilinçli hareket ediyor.
  • 12-09-2019, 21:15:36
    #3
    Başlamadan bitirirsen kaybetmişsindir. Devam projen güzel tasarım güzel devam
  • 12-09-2019, 21:16:37
    #4
    Kategori Moderatörü
    Güzel ama site neden sub domaine kurdunuz anlamadım bir de kurulu olan skript nedir?
    Fiyat güzel bence karar sizin ne beklediğinize ilgilenip ilgilenmeyeceginize bağlı
  • 12-09-2019, 21:17:10
    #5
    Satmam ama acilen temayı değiştiririm hocam
  • 12-09-2019, 21:21:55
    #6
    Sub yapmasaydin iyiydi.
  • 12-09-2019, 21:22:01
    #7
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biraz daha devam edin derim ben sonraları o 3bin lira size para bile gelmeyecek (benim düşüncem)

    Çok güzel alanadı ve malum artık insanlar haklarını aramak için daha bilinçli hareket ediyor.
    alanadı çok güzel diye bırakmak istemiyorum aslında yani bırakma gibi bir düşüncemde yok fakat yakın arkadaşımdan telif gelince bi fikir alayım dedim.

    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlamadan bitirirsen kaybetmişsindir. Devam projen güzel tasarım güzel devam
    teşekkür ederim hocam

    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel ama site neden sub domaine kurdunuz anlamadım bir de kurulu olan skript nedir?
    Fiyat güzel bence karar sizin ne beklediğinize ilgilenip ilgilenmeyeceginize bağlı
    flarum scirpti hocam, sub domaine kurdum çünkü indexe dah farklı birşeyler yapılabilir onu hesaplıyoruz (biraz uzun vadeli olacak)

    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmam ama acilen temayı değiştiririm hocam
    hocam aslında sistem çok güzel, gelenlerde hep site temasını beğeniyor neden öyle dediniz? biraz açıklarsanız düzeltmeye çalışırız tabiki

    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sub yapmasaydin iyiydi.
    indexe farklı bir şeyler düşünüyoruz hocam daha kitlesel olabilecek onun için forumu suba kurup indexi şimdilik yönlendirdim
  • 12-09-2019, 21:23:35
    #8
    Haksızlıkların yogun olduğu ülkemde. devam...
  • 12-09-2019, 21:41:53
    #9
    UzmanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksızlıkların yogun olduğu ülkemde. devam...
    teşvik edici cümleler duymak güzel, beklerim hocam desteğinizi