1 hafta önce https://forum.hakkimiz.com/ domaini almıştım arkadaşlar. Siteyi düzene soktum gerekli ayarları yaptım (devam ediyor), konular girmeye başladım, üyeler gelmeye başladı, sosyal medyada hit çekmeye başladım.
Derken.... yakın bir arkadaşım site için bana 3k para teklif etti.
Sorum şu : sizce devam etmeli miyim siteyi geliştirmeye yoksa satıp başka bir site işine mi girmeyelim (3k tl ye değer mi?)
yorumlarınızı bekliyorum bu konuda
Hak aramaya tamam mı? devam mı?
11
●366
- 12-09-2019, 21:22:01alanadı çok güzel diye bırakmak istemiyorum aslındahibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani bırakma gibi bir düşüncemde yok fakat yakın arkadaşımdan telif gelince bi fikir alayım dedim.
teşekkür ederim hocamAlpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
flarum scirpti hocam, sub domaine kurdum çünkü indexe dah farklı birşeyler yapılabilir onu hesaplıyoruz (biraz uzun vadeli olacak)SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aslında sistem çok güzel, gelenlerde hep site temasını beğeniyor neden öyle dediniz? biraz açıklarsanız düzeltmeye çalışırız tabikiKei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
indexe farklı bir şeyler düşünüyoruz hocam daha kitlesel olabilecek onun için forumu suba kurup indexi şimdilik yönlendirdimchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-09-2019, 21:41:53teşvik edici cümleler duymak güzel, beklerim hocam desteğiniziUzmanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(benim düşüncem)