hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam biraz daha devam edin derim ben sonraları o 3bin lira size para bile gelmeyecek (benim düşüncem)

Çok güzel alanadı ve malum artık insanlar haklarını aramak için daha bilinçli hareket ediyor.
alanadı çok güzel diye bırakmak istemiyorum aslında yani bırakma gibi bir düşüncemde yok fakat yakın arkadaşımdan telif gelince bi fikir alayım dedim.

Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlamadan bitirirsen kaybetmişsindir. Devam projen güzel tasarım güzel devam
teşekkür ederim hocam

SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel ama site neden sub domaine kurdunuz anlamadım bir de kurulu olan skript nedir?
Fiyat güzel bence karar sizin ne beklediğinize ilgilenip ilgilenmeyeceginize bağlı
flarum scirpti hocam, sub domaine kurdum çünkü indexe dah farklı birşeyler yapılabilir onu hesaplıyoruz (biraz uzun vadeli olacak)

Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satmam ama acilen temayı değiştiririm hocam
hocam aslında sistem çok güzel, gelenlerde hep site temasını beğeniyor neden öyle dediniz? biraz açıklarsanız düzeltmeye çalışırız tabiki

chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sub yapmasaydin iyiydi.
indexe farklı bir şeyler düşünüyoruz hocam daha kitlesel olabilecek onun için forumu suba kurup indexi şimdilik yönlendirdim