1 hafta önce
https://forum.hakkimiz.com/ domaini almıştım arkadaşlar. Siteyi düzene soktum gerekli ayarları yaptım (devam ediyor), konular girmeye başladım, üyeler gelmeye başladı, sosyal medyada hit çekmeye başladım.
Derken.... yakın bir arkadaşım site için bana 3k para teklif etti.
Sorum şu : sizce devam etmeli miyim siteyi geliştirmeye yoksa satıp başka bir site işine mi girmeyelim (3k tl ye değer mi?)
yorumlarınızı bekliyorum bu konuda