• 08-09-2019, 23:13:39
    #10
    Bu alerji denen illet beni çok yoruyor hapşurmaktan ve hapşuruktan 5 dakika sonra sürekli lavaboya gitme ihtiyacını hissetmek. Yaz kış fark etmeksizin aynı problemi yaşıyorum. Yaz gününün avantajı şu denize gittiğim zamanlar bir süre sinüslerim rahatlıyor. Kulak burun boğaz uzmanına da gitsem vereceği yine belli benzer bir ilaç. Bir kaç gün önce tekrar aile doktoruna gittim. Kaşıntıyı önlemek için değişik bir burun spreyi ve anthix 10mg yazdı. Şuan kullanıyorum iyi durumdayım ama uyku yapıyor
  • 08-09-2019, 23:16:41
    #11
    🤖 AI Developer
    ErtanTaskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu alerji denen illet beni çok yoruyor hapşurmaktan ve hapşuruktan 5 dakika sonra sürekli lavaboya gitme ihtiyacını hissetmek. Yaz kış fark etmeksizin aynı problemi yaşıyorum. Yaz gününün avantajı şu denize gittiğim zamanlar bir süre sinüslerim rahatlıyor. Kulak burun boğaz uzmanına da gitsem vereceği yine belli benzer bir ilaç. Bir kaç gün önce tekrar aile doktoruna gittim. Kaşıntıyı önlemek için değişik bir burun spreyi ve anthix 10mg yazdı. Şuan kullanıyorum iyi durumdayım ama uyku yapıyor
    Oooooof, ooffff allah hepimizin yardımcısı olsun şuan önümdeki peçetelerle 1 peçetelik yapardım.
  • 08-09-2019, 23:17:57
    #12
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oooooof, ooffff allah hepimizin yardımcısı olsun şuan önümdeki peçetelerle 1 peçetelik yapardım.
    Bence bir an önce gidip yaşadığınız problemi net olarak anlatın ve ilaç yazdırın.
  • 08-09-2019, 23:19:21
    #13
    2 yıl öncesine kadar bende de vardı merdiven vs çıktıktan sonra aldığım nefes yetmiyordu ölüyor gibi oluyordum sonra bir ara iştahım açıldı yemek yemeyi abarttım o günden sonra bu sıkıntılar da son buldu. İmmün sisteminizi güçlendirmek gerekiyor akai halde ilaçlar tedavi edici değil semptom azaltıcıdır.
  • 08-09-2019, 23:19:41
    #14
    crebros kullan kardeşim çok iyi @Quare;
  • 08-09-2019, 23:38:07
    #15
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık aşı derken hocam bir etkisi oluyor mu ? Benim full + full olmuş sanırım.




    Hocam bende Levmont kullanıyorum, doktora gittim aşıya döndürüceğiz diyor ama yine ilaç veriyor. Cidden devlet hastaneleri rezillik olmaya başladı.

    Henüz denemedim üstadım aşıyı ama ilaç kutusuyla gezmekten iyidir ayda 1 aşı. Bu arada yorumları okudum, genelde hapşurtuyor galiba, bende etki tam tersi. Burnum tıkanıyor.
  • 08-09-2019, 23:39:42
    #16
    🤖 AI Developer
    caliph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz denemedim üstadım aşıyı ama ilaç kutusuyla gezmekten iyidir ayda 1 aşı. Bu arada yorumları okudum, genelde hapşurtuyor galiba, bende etki tam tersi. Burnum tıkanıyor.
    Hapsurma kaşıntı + tıkanıklık + su akması
  • 08-09-2019, 23:53:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Allah rupafini bulanlardan razi olsun diyorum. Daha kesin cozum bulamadim 20+yildir bir ara ozon tedavisi filan dediler ama ondan da birsey cikmadi sanirim
  • 09-09-2019, 00:02:10
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bende de var 6 yildir cekiyorum ama su 2 senedir cok sukur eskisi gibi degil oncelikle yapman gereken bazi seyler var
    Yastik kilifin kesinlikle alerjiye karsi olsun
    Su bazli propolis al kendine sute katarak icersin
    Ve en son bildircin yumurtasi tuket
    Bunlar bagisiklik sistemini guclendiriyor odanida hepa supurge ile supur havalandir iyice
    Kendini iyi hissedeceksin
    Baslangicda avamys sprey var 2 3 gun gece yatmadan yarim saat once kullan gözlerdeki yanma felanda gecer hapsirman azalir
    Yastikdan fena sekilde akar cekiyor insan burnuna kilifi al sen 90 derecede 1 saat yika haftada bir
    Ben durduramiyordum burnu gitmedigim hastane ozel hoca kalmadiydi.hersey bagisiklikdan geciyor