caliph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz denemedim üstadım aşıyı ama ilaç kutusuyla gezmekten iyidir ayda 1 aşı. Bu arada yorumları okudum, genelde hapşurtuyor galiba, bende etki tam tersi. Burnum tıkanıyor.
Hapsurma kaşıntı + tıkanıklık + su akması