Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık aşı derken hocam bir etkisi oluyor mu ? Benim full + full olmuş sanırım.




Hocam bende Levmont kullanıyorum, doktora gittim aşıya döndürüceğiz diyor ama yine ilaç veriyor. Cidden devlet hastaneleri rezillik olmaya başladı.

Henüz denemedim üstadım aşıyı ama ilaç kutusuyla gezmekten iyidir ayda 1 aşı. Bu arada yorumları okudum, genelde hapşurtuyor galiba, bende etki tam tersi. Burnum tıkanıyor.