2 yıl öncesine kadar bende de vardı merdiven vs çıktıktan sonra aldığım nefes yetmiyordu ölüyor gibi oluyordum sonra bir ara iştahım açıldı yemek yemeyi abarttım o günden sonra bu sıkıntılar da son buldu. İmmün sisteminizi güçlendirmek gerekiyor akai halde ilaçlar tedavi edici değil semptom azaltıcıdır.