Merhaba, telefonumu değiştireceğim evdeki fazlalık eşyaları satıyorum parayı denkleştirmek için 5-6 senedir kullanmadığım pc aklıma geldi. Annem karyolanın altına koymuş o günkü gibi duruyor.
Peki bu pc ve monitör ortalama kaç tl eder? Donanımcı abilerden fikir bekliyorum.
Durumunuz iyiyse mahalleden bi gariban sevindirmenizi öneririm
Hocam bende öğrenciyim durumum normalin üstü sayılır.Fakat levent mahallesinde oturuyoruz.Birinin çocuğuna versem yanlış anlaşılacak bir bölge anlayacağınız.
Letgo ya koyduğumda almak isteyen çocuk yaşta birileri yazarsa fiyat konusunda en dipten satacağım maksat evde yer açılsın çocuk sevinsin benimde harçlığım çıksın.