• 06-09-2019, 22:49:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, telefonumu değiştireceğim evdeki fazlalık eşyaları satıyorum parayı denkleştirmek için 5-6 senedir kullanmadığım pc aklıma geldi. Annem karyolanın altına koymuş o günkü gibi duruyor.

    Peki bu pc ve monitör ortalama kaç tl eder? Donanımcı abilerden fikir bekliyorum.

    https://i.hizliresim.com/00WalY.jpg
    https://i.hizliresim.com/lQP8dQ.jpg
    https://i.hizliresim.com/9YW3QZ.jpg
  • 06-09-2019, 22:51:47
    #2
    malzemelerin cogu baya eski teknoloji bir sey etmez bunlar bence cok guzel hediye olur
  • 06-09-2019, 22:52:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam parçaların kondisyonuna bağlı ama 500 TL eder maksimum.
  • 06-09-2019, 22:53:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    asiminnesli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malzemelerin cogu baya eski teknoloji bir sey etmez bunlar bence cok guzel hediye olur
    Çevremde kasayı ve monitörü hediye edebileceğim biri olmadığı için senelerdir duruyor.

    Üşengeçliğimden zamanında satmadım da.
  • 06-09-2019, 22:58:52
    #5
    300 max, üstünü veren olacağını sanmıyorum
  • 06-09-2019, 23:10:23
    #6
    Durumunuz iyiyse mahalleden bi gariban sevindirmenizi öneririm
  • 06-09-2019, 23:18:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Asilzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumunuz iyiyse mahalleden bi gariban sevindirmenizi öneririm
    Hocam bende öğrenciyim durumum normalin üstü sayılır.Fakat levent mahallesinde oturuyoruz.Birinin çocuğuna versem yanlış anlaşılacak bir bölge anlayacağınız.

    Letgo ya koyduğumda almak isteyen çocuk yaşta birileri yazarsa fiyat konusunda en dipten satacağım maksat evde yer açılsın çocuk sevinsin benimde harçlığım çıksın.