asiminnesli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malzemelerin cogu baya eski teknoloji bir sey etmez bunlar bence cok guzel hediye olur
Çevremde kasayı ve monitörü hediye edebileceğim biri olmadığı için senelerdir duruyor.

Üşengeçliğimden zamanında satmadım da.