Durumunuz iyiyse mahalleden bi gariban sevindirmenizi öneririm
Hocam bende öğrenciyim durumum normalin üstü sayılır.Fakat levent mahallesinde oturuyoruz.Birinin çocuğuna versem yanlış anlaşılacak bir bölge anlayacağınız.
Letgo ya koyduğumda almak isteyen çocuk yaşta birileri yazarsa fiyat konusunda en dipten satacağım maksat evde yer açılsın çocuk sevinsin benimde harçlığım çıksın.