• 19-08-2019, 23:21:26
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Yakıtı içer içer
  • 19-08-2019, 23:22:14
    #11
    Yazılım Geliştirme Uzmanı
    Kaç model alacaksın ?
    Bende acayip meraklıydım. Benzin LPG alayım diye heveslendim bayağı , sonra almadım.Neden çevre baskısı yüzünden..
    Al hocam boşver kimsenin lafına bakma. Ama 4.4 sanırım 97 model falan var ileri modelini hatırlamıyorum.
    4.6 2001 model gibi Alırsan Daha diri olur. Bi de onların Vergisi yarıya düşüyor 700 tl senelik olarak düşüyor vergisi.

    Kullananlardan öğrendiklerim ;
    KM de 50 kuruş falan yakıyor. LPG de.
    Üst cam tavanın su geçirmediğine emin olun.
    En önemlisi vites geçişi şanzuman kesin baktırın.. sonra sanayine arabayı sırtlayıp buna hanginiz bakıyor diye gezinmemek için.



    Minaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam arkadaslar bütçem kadarıyla bir range rover benzin ve lpg li bir 4.4 range rover vogue almaya karar verdim araç griden siyaha çevirme 2 kapı değişmiş motor bakımı ve iç dış bakımı olarak araba çok diri tavsiyeleriniz nelerdir bu araçlarla alakalı ?
  • 19-08-2019, 23:24:27
    #12
    hocam macera arama benimde deneyimim oldu 4.4 range rover fiyatı uygun eski model vergisi az range ayağına heves ediliyo. 8ay kadar bindim bakım masrafları ve 2 küçük sıkıntısı dışında bi masrafım olmadı ama şansıma. 3defa sanayiye gittim 5bin lira max masraf yaptım ama sanayide arabasını getirmiş muhabbet ettiğim eski model sahipleri hep ağlıyordu baktım az daha binsem 10 15bin tlleri bulan masraflar olucak elden çıkardım. sene 2016. olmaz deme epey sıkıntı çıkaran bir araba, bide şimdi renk değişmiş falan kıllandım biraz bana bigün durduk yere 10bin 15bin vermek koymaz diyosan alınır. şuan 2008 model jeep compass benzin lpg kullanıyorum inan rangeden aldığımdan daha çok keyif alıyorum.
  • 19-08-2019, 23:24:57
    #13
    O model çok tipsiz bir araç bence
    Range Rover Evoque En beğendiğim araçlardan birisidir. Diger modelleri hoşuma gitmiyor.
    Sağlam bütçe yoksa ugraşmayın alın bunu . https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...94941827/detay
    Güzel iyi araçtır sadece önde görüş açısı biraz sıkıntı oluyor. Babamın aracı 2 senedir kullanıyorum.
    Yada , şunu'da öneririm : Opel insignia sport her şeyi ile güzel bir araçdır oda. Ben pek bir eksiğini görmedim. Kullanım olarak baya rahat. en azından bana göre.
  • 19-08-2019, 23:29:20
    #14
    develooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç model alacaksın ?
    Bende acayip meraklıydım. Benzin LPG alayım diye heveslendim bayağı , sonra almadım.Neden çevre baskısı yüzünden..
    Al hocam boşver kimsenin lafına bakma. Ama 4.4 sanırım 97 model falan var ileri modelini hatırlamıyorum.
    4.6 2001 model gibi Alırsan Daha diri olur. Bi de onların Vergisi yarıya düşüyor 700 tl senelik olarak düşüyor vergisi.

    Kullananlardan öğrendiklerim ;
    KM de 50 kuruş falan yakıyor. LPG de.
    Üst cam tavanın su geçirmediğine emin olun.
    En önemlisi vites geçişi şanzuman kesin baktırın.. sonra sanayine arabayı sırtlayıp buna hanginiz bakıyor diye gezinmemek için.
    2004 model araç güzel yorumunuz için teşekkürler fiyatındanfalan değil açıkcası hevesim var
  • 19-08-2019, 23:29:48
    #15
    Minaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam arkadaslar bütçem kadarıyla bir range rover benzin ve lpg li bir 4.4 range rover vogue almaya karar verdim araç griden siyaha çevirme 2 kapı değişmiş motor bakımı ve iç dış bakımı olarak araba çok diri tavsiyeleriniz nelerdir bu araçlarla alakalı ?
    O arabaları almak zor değil hocamda yürütmek zor. Bilmem anlatabildim mi?
  • 19-08-2019, 23:43:34
    #16
    Yazılım Geliştirme Uzmanı
    Direk al hocam. Hiç kafanı yorma. Hevesin varsa erteleme.
    Az önce yaptığım yorumda yanlış bilgi vermişim kusura bakmayın onu düzelteyim öncelikler 4.0 - 97 modele kadardı.
    Ben gittim 2011 modeline kadar olanları test ettim. Çok güzel zevkli araçlar.
    Muhtemelen sizinkisi vogue modeldir içerisinde tv falan da mevcuttur muhtemelen.
    Para problem değil diyorsan devam.
    Ben Hayırlı olsun diyeyim



    Minaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2004 model araç güzel yorumunuz için teşekkürler fiyatındanfalan değil açıkcası hevesim var
  • 19-08-2019, 23:44:29
    #17
    Bu modellerdekilerin %90'ı turşudur. İyi bi araç denk gelirse tek sıkıntınız yüksek vergi, yakıt ve bakım masrafı olur. Arızası bol olan bi araç denk gelirse bi araba parasıda adam etmek için uğraşırsınız.(Yinede tam olarak düzelmez)

    Benim tavsiyem Land Rover alınacaksa minimum 2013 model ve düşük KM olmalı.
  • 19-08-2019, 23:44:35
    #18
    develooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk al hocam. Hiç kafanı yorma. Hevesin varsa erteleme.
    Az önce yaptığım yorumda yanlış bilgi vermişim kusura bakmayın onu düzelteyim öncelikler 4.0 - 97 modele kadardı.
    Ben gittim 2011 modeline kadar olanları test ettim. Çok güzel zevkli araçlar.
    Muhtemelen sizinkisi vogue modeldir içerisinde tv falan da mevcuttur muhtemelen.
    Para problem değil diyorsan devam.
    Ben Hayırlı olsun diyeyim

    Yarın alıp foto atarım )