develooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç model alacaksın ?
Bende acayip meraklıydım. Benzin LPG alayım diye heveslendim bayağı , sonra almadım.Neden çevre baskısı yüzünden..
Al hocam boşver kimsenin lafına bakma. Ama 4.4 sanırım 97 model falan var ileri modelini hatırlamıyorum.
4.6 2001 model gibi Alırsan Daha diri olur. Bi de onların Vergisi yarıya düşüyor 700 tl senelik olarak düşüyor vergisi.

Kullananlardan öğrendiklerim ;
KM de 50 kuruş falan yakıyor. LPG de.
Üst cam tavanın su geçirmediğine emin olun.
En önemlisi vites geçişi şanzuman kesin baktırın.. sonra sanayine arabayı sırtlayıp buna hanginiz bakıyor diye gezinmemek için.
2004 model araç güzel yorumunuz için teşekkürler fiyatındanfalan değil açıkcası hevesim var